Skip to content

STOCKHOLM #1

5. juli 2012

Sidste tirsdag tog jeg til Stockholm, for at tilbringe tiden med min gode ven/mand Jeff, opleve byen og for at se, om jeg ville kunne se mig selv der! – Jeg tog toget fra Malmø og 5 timer senere, var jeg der! SMUKT… Kærlighed ved første blik!

Efter en lang tog tur, igennem det svenske landskab, var vi begge trætte! Så det meste af dagen, blev brugt hjemme i lejligheden i Ôstermalm, kaffe på balkonen og hygge! Om aftenen blev det til mad på Stockholm’s bedste burger sted, mhmmmmm…
Og efterfølgende tog jeg alene, på oplevelser i byen! Det inkluderede selvfølgelig også et smut, til million projektet.

 

 

No comments yet

Skriv et svar

