Skip to content

Okay Frank

11. juni 2012

Nyt fra Frank Ocean! Maybe i’m in love again.

Efter en lang og fuld weekend, sidder jeg nu og er træt i skolen, har lukket mig inde i mit hovede, med god musik og endnu mere god musik! – Min weekend startede allerede tidligt fredag, hvor jeg skulle filme studenternes champagne morgenmad og selv, endte med at blive meget fuld! Derefter tilbage til skole, hvor jeg endte med at stikke af, så jeg kunne komme hjem for at sove, for så derefter at tage i byen igen! puhhh fest i underhuset med en masse øl, drinks, god musik og shots…

Lørdags brugte jeg det meste af dagen på at gå rundt om mig selv, hvor jeg derefter skulle til den bedste Amin’s fødselsdag. Den stod først på fødselsdags hygge/opvarmning og alt for meget på Østerbro og derefter fest på Toldboden.. Er det okay at jeg er død nu? Igår vågnede jeg tidligt, med en enorm træng til at lave god mad og se fjernsyn hele dagen.

No comments yet

Skriv et svar

