Skip to content

4 mandags lyde

21. maj 2012


Sidder lige nu og kigger gemmerne igennem og finder musik, som passer godt til en solrig mandag, præcis det er i dag! – Her er min mandags top 4 numre, som jeg gerne vil dele ud af!

En blanding af When Saints Go Machine og dOP, er en rigtig god blanding efter min smag! Har i mange år, været vild med nummeret “Fail forever” og dOP gør også bare deres ting nice!
Gi’ remixet et lyt i solen.

Det her nummer har jeg sikkert delt før, men det gør det ikke mindre godt, af den grund! “Let It Go” er en af de numre, som står højt oppe, på min liste i af musik lige nu! Det gør mig glad og jeg får lyst til at nyde solen, med en smøg og en kold øl i hånden.

For et stykke tid siden, så jeg at min veninde havde kommenteret Hannes Fischer’s link til denne her sang, og blev derfor nød til at give det et lyt! – Fantastisk efter min smag og så er den endda til gratis download!

Og som det sidste, siger jeg “Sunny sunny oh sunny!” Det her nummer minder mig om sol, varme og glæde! Og så er det bare et fedt remix!

Ha en fantastisk mandag, med masser af sol og smil!
– C. Nanna

No comments yet

Skriv et svar

