Skip to content

9. april 2012

En provins abe fest (FLERTAL), blandet med Københavner niceheder, folk som mig, som tilfældigt har fået et VIP armbånd. Mødes hvert eneste år, til en latterlig dum fest! Påske søndag er dagen, hvor folk hvert år samles til Danish deejay Awards, og for os som tilfældigt er der hvert år, vi håber på noget bedre, men det ender alligevel med at vi tænker “hvad laver jeg dog her?!” og “Ah baren er dyr” Måske husker jeg det til næste år, eller kunne jeg håbe på en nominering til noget ukendt, som gør at jeg har en god grund til at være der… Det endte med at vi, var så døde ovenpå oplevelsen at vi droppede efterfesten på TS og tog hjem i seng, før at det hele var slut. Hurraa for påske søndag og at jeg har fri idag….

Aftenens opture var Kenneth Bagers åbning af hele showet og Linkoban, Det var det sejeste!

No comments yet

Skriv et svar

