Skip to content

Lørdag/søndag

1. april 2012

Imorgen mandag fylder jeg 20år og det blev fejret med stil i går! Jeg holdte 2 fødselsdags fester i går, en i min lejlighed og en på Svedhytten! Det blev en dag og en nat, med en masse tilfredsstillelse, lækker tapas, den bedste lagkage fra lagkagehuset, alt for mange flasker alkohol og champagne. Da min fest på Svedhytten sluttede, var det morgenfest på Ny Kongensgade! Jeg var hjemme klokken 8 i morges, efter en hyggelig gå tur, i et stille indre København..

20120401-185937.jpg

20120401-190016.jpg

20120401-190056.jpgDet er et kæmpe plus, at have køleskabet fyldt med lækre ting, når man har tømmermænd og er træt! Hele min dag i dag, er gået med at spise lækre ting og rydde op! Nu har jeg rykket mig i seng, med varm hyldeblomst saft, lagkage, juice, vindruer og det nye Cover. Mhmmmm!

No comments yet

Skriv et svar

