Skip to content

Todays

27. marts 2012

Man kan godt sige, at jeg er en idiot, til at passe min skole lige for tiden. Jeg er syg af allergi og har ikke overskuddet og lysten til, at passe min skole lige nu… Men jeg har i hvert fald, brugt min dag fornuftigt! Jeg har gjort forårs rent, i hele min lejlighed, været hos bageren, for at bestille den vilde kage, til min fødselsdags fest på lørdag og så har jeg hygget med Sofie, i solen.
Mhmm Jeg elsker at jeg har en park, lige ude foran mine vinduer!

No comments yet

Skriv et svar

