Skip to content

Lyserødt hår, sol og glæde

21. marts 2012

Foråret er kommet til København, menneskerne er glade og jeg er glad!

Idag har det været selvstudie dag = fri fra skole og fri for at tage til Malmø! Stod dog tidligt op alligevel, for at være hos frisøren klokken 10! Jeg var der i næsten 5 timer, det resulterede i at jeg fik blond/lyserødt hår, blev klippet, drak bobler og fik taget 480 billeder. Da jeg var færdig, kom Sofie og hentede mig! Jeg skulle have noget frokost, så det blev kaffe og sandwich fra Lagkagen og derefter hygge, i solen på Kultorvet og i Kongens have…..

No comments yet

Skriv et svar

