Skip to content

SVEDIG FØDSELSDAG – Jeg bliver gammel

20. marts 2012

Hej Alle mine elskede ansigter.

I Anledning af at jeg, i år fylder rundt, bliver gammel og fed! Vil jeg gerne inviterer jer alle med ud, til det i ved jeg holder så kært af! – Svede hele natten, til dejlige tunes, der kan fylde mit hjerte med glæde og beats, der selv kan få bank direktøren, til at steppe med fødderne og ryste med numsen.

Hvilket bedre sted, er der at gøre dette, end på de søde drenge Lou Van og David Garset’s lørdags klub – Svedhytten? Der har været så venlige at ligge hus til endnu en gang, og tilbyde mine gæster en lille smule vådt til ganen…

I løbet af natten, vil der blive serveret lækker lyd, bl.a fra Brøderne Borneland, Grisene Acid Pigs, mm!

I Skal komme klokken 23, da der hurtigt vil blive fyldt op med svedende gæster! Jeg glæder mig til at danse mine sko af og svede mig slank, efter alt den kage jeg har tænkt mig, at spise i løbet af hele dagen!

Det er vigtigt at, i bekræfter jeres ankomst på wall’en, så jeg kan holde styr på hvor meget kage jeg evt skal bage og tage med! Og så er det måske bare, så jeg kan glæde mig endnu mere…. Jeg glæder mig til at fejre endnu en fødselsdag med jer alle sammen!

Kys Cecilie Nanna..

Ps. Alla ni som inte kan förstå danska, ANVÄNDA Google translate! 😉
EVENT PÅ FACEBOOK HER!

No comments yet

Skriv et svar

