Skip to content

Fredag formiddag

16. marts 2012


Det er fredag formiddag, weekenden kalder og jeg er stadig hjemme! Sidder i mit køkken, med kaffe og en smøg, og nyder at jeg har god tid, til at jeg skal i skole! Møder kl. 12.40.. Det er en fantastisk start på en god weekend.
Senere skal jeg være på rust klokken 20, til lagkage og alkohol! For rust fylder nemlig 22år og min bedste veninde Mathilde, holder også fødselsdag og giver en lille koncert, åhh jeg har allerede sommerfugle i maven!

No comments yet

Skriv et svar

