Skip to content

Søndags børn

27. februar 2012

Vi er søde søndags børn!
Startede min søndag med, at stå op i nogenlunde tidlig tid, hoppe i noget afslappet tøj og skjule min tømmermænds træthed! Ned på Riccos, hvor Ninni var på arbejde for at hænge, indtage lækre ting og have en hyggelig søndag! Jonas og jeg sad der fra kl. 14.30 til 18.15! På den tid bestilte jeg, caffe latte, en grov bolle med ost og pesto, en vanilie milkshake med chokolade knapper, en smoothie, chai latte, cookie, osv! puh.. Så besluttede vi os for at tage i biografen, for at se 10 timer til paradis, vi skulle have popcorn, 6,3 litter blev det til… puh… Da filmen var færdig, var vi alligevel blevet friske, så besluttede os for, at tage til Vesterbro for at drikke drinks og derefter tage på RubAdub sundays!  Vi var en fest og hele min krop gør ondt idag!
Igår var det 1år siden, at jeg sagde farvel til min farmor, så en trist dag, blev gjort til den bedste søndag!

No comments yet

Skriv et svar

