Skip to content

FANTASTISK

20. februar 2012

En fantastisk mandags sang!

Sidder nu igen, i mit køkken! Det har været en “halv” aktiv dag! hmm…. Efter få timers søvn, stod jeg op, for at få fat på min vicevært! Derefter til indre by for at hygge på riccos, med Sofie, hvor Ninni hvor på arbejde! En god latte og en grov bolle, med pesto og ost.. Så tog jeg til Lyngby, for at sige “hej”, på min gamle skole, hvor jeg måske også skal være i praktik, som lærer i uge 9-10! SPÆNDENDE.. Nu er jeg igang, med at udarbejde spørgsmål og problemformulering, til min dokumentar, om “psykologien bagom mode”!

No comments yet

Skriv et svar

