Skip to content

Velkommen i sofaen

16. februar 2012

Det er torsdag aften og jeg sidder endnu engang i sofaen og slapper af…
Jeg har virkelig ikke lavet NOGET i skolen idag (igen igen ) bliver virkelig nød til at stramme op, heldigvis fik den dårlige samvittighed mig til at arbejde lidt på min trailer til en bog. prøver at lave en stopmotion, spændene hvordan det bliver. Men det er nu mere for at få lavet noget.
Jeg er træt og en smule sløj lige nu, men sådan kan det gå når man plejer de syge, jeg håber ihvertfald det er over igen imorgen, jeg går tidligt i seng!
Imorgen er det fredag og så er det ferie til os! cecilie og jeg skal ud i weekenden, det glæder jeg mig til da vi ikke har set så meget til hinanden denne uge.

No comments yet

Skriv et svar

