Skip to content

Dagens

15. februar 2012

Dagens…
Det er Onsdag aften, klokken er ved at være 21, sidder i lejligheden og slapper af med Bon Iver i mine øre.
Jeg kom til at tænke på hvor meget jeg savner at male, tage billeder og være kreativ! Det er ikke fordi jeg på nogen måde har mistet lysten, men der har bare været så meget andet at fokusere på, forhåbentlig går der ikke så længe før jeg kommer i gang med noget af det jeg holder aller mest af at lave, nemlig at male og tage billeder…
Billedet nedenfor er det seneste maleri, og det er snart ved at være mange måneder siden jeg malede det.

No comments yet

Skriv et svar

