Skip to content

Søndag

12. februar 2012

20120212-212458.jpg

Vågnede op og var forvirret, for du stressede og skulle skynde dig afsted! Dejlige telefon samtaler, sms hygge med en arrogant dreng og så afsted til Vesterbro! Søndags hygge, kaffe, æblekage, god mad, min gudfar, hans kæreste og en dejlig dag!
Jeg sidder nu i bussen på vej hjem!

Tænker på om det hele, er ved at blive godt igen? Måske er der ingen som kan svare på det og jeg bare skal se tiden an… Jeg håber at du bliver ved med, at være en del af min verden…

Godnat tanker
Xxx
C. Nanna

No comments yet

Skriv et svar

