Skip to content

En kold Lørdag

4. februar 2012

Puha hvor er det dog bare koldt!
Jeg har været til fødselsdagsbrunch i slagelse idag, og var først hjemme ved en 17 tiden, så har jeg bare nydt at være mig selv og tullet rundt, rart! Jeg vil rigtigt gerne i byen iaften, men det er for koldt! Så jeg har valgt at sidde her i sofaen med computeren på skødet, en kop varm te, det nye DANSK blad, og modeugen på DrK.
senere bevæger jeg mig dog udenfor og til Amager, ikke så lokkende lige pt.

 

No comments yet

Skriv et svar

