Skip to content

Projekt

27. januar 2012

Jeg er ikke typen, som tror på kærlighed, for mig er kærlighed en disney film! Så da jeg fik opgaven i mandags, om at jeg skal lave et projekt om kærlighed, gik jeg i stå! Jeg har tænkt tænkt tænkt og endnu mere tænkt!
Nu er jeg kommet frem til en ide, jeg laver projektet og vil have andre folks syn på emnet!
Så det næste stykke tid, skal en masse mennesker komme hjem til mig, skrive en sætning om hvad de synes at kærlighed er og så skal de spilles ind på kamera! Måske at jeg skulle lave noget cool, med en projektor igen?
Og endnu en gang, byder jeg på kaffe og chill i min lejlighed!

No comments yet

Skriv et svar

