Skip to content

Fortid & Fremtid

23. januar 2012

Noget af det bedste ved at sidde for sig selv er at der er plads til at reflektere over livet, tanker tanker og tanker…
Der er sket rigtigt meget de seneste par år, og det er især gået stærkt det sidste halve års tid. Jeg bliver ældre og det kan mærkes. Når jeg ser år tilbage hvor jeg var igennem det jeg vil kalde en af livets svære periode, er jeg så stolt af, at være hvor jeg er nu, troede aldrig jeg ville komme så langt.
Udvikling kan også være skræmmende, og det kan være meget svært at følge med!
Men jeg vil sætte pris på livet og des udvikling, jeg har det godt, jeg har en familie der elsker mig, en masse dejlige venner og bekendskaber, jeg lever livet på fuld skrue…

Bekymringer kan ikke undgås,man skal bare lære at håndtere dem…

No comments yet

Skriv et svar

