Skip to content

BANGIN

17. september 2011

It’s not black and yellow! It’s leopard and yellow!

20110917-215115.jpg
Jeg sidder i s-toget på vej hjem til the girly Girl Sandra! Og hører Rebecca & Fiona – Hard. Jeg skal være klar til fest.. Har min taske proppet med make up, høje hæle og så min morgenkåbe!
Mike og jeg skal være det sejeste morgenkåbe Crew i nat… LOLZ!
Men i hvert fald rammer vi først svedhytten på ideal bar og derefter TS i indre by…
See yaa fuckers

Xxx
C.Nanna

No comments yet

Skriv et svar

