Skip to content

22. juli 2011

Chiller i det lille hus, tænker om vi mon skal hjem før tid? Hvad skal jeg bruge min tid på? Her er ikke varmt og her er ikke sol, det regner faktisk det meste af tiden. Positiv tænkning! Jeg vil lave te, sætte mig under halvtaget i gårdhaven og så vil jeg ryge mig en smøg..

Svenske “Dida’s” chill mix!

Jeg vil tænke på sol, sommer, varme og dig! Let’s pretend that….

Xxx

C. Nanna

Ps. Cahors er ikke en specielt nice by! Men lidt royal har man vel lov til at være.

No comments yet

Skriv et svar

