Skip to content

Tirsdags Chillax

10. maj 2011

Jeg er stoppet med at ryge, eller jeg stoppede faktisk i lørdags! Og i stedet for at udskifte smøgerne med søde sager, så har jeg udskiftet dem, med gulerødder… Underligt, men når jeg er ved at løbe tør, så tripper jeg…

Så, no more cigs for me! *I think*..Og faktisk så er bogen “endelig ikke ryger for kvinder” rigtig rigtig cool!

Nu er det tirsdag aften, jeg har spist lækker mad, set 7år i Tibet, været i et langt bad og nu vil jeg bare slappe af.. Det var været en lang dag, med 2 engelsk eksamener og en masse normale skolefag.. Tror snart at jeg vil gå i seng, så jeg kan være frisk til endnu en dag…

No comments yet

Skriv et svar

