Skip to content

Today

8. april 2011

Idag har jeg holdt en fridag fra skole, havde besluttet mig for at jeg ville sidde hjemme og skrive opgave, men det gik ikke så godt.. Stod sent op, spiste lækker morgenmad, tog langt bad, en smule shopping i indre by, frokost på Riccos og så hjem for at hente ting til weekenden.
Nu sidder jeg i min mors lejlighed, med en kop kaffe og unga bunga i radioen,  Jeg tilbringer min weekend i lejligheden på Nørrebro, for at passe min hund!
Den er den flotteste lejlighed og jeg ville ønske at det var min!

Aftens program står på kaffe med Isabella, opgave skrivning, et langt karbad og film! Rolig og dejlig fredag! Imorgen aften tager jeg måske på vega for at fejre Kjeld!

Xxx
C. Nanna

No comments yet

Skriv et svar

