Skip to content

Fødselsdag

26. marts 2011

Idag har jeg holdt for tidligt fødselsdag, da min gudfar var sikker på at det var idag! Så min gudfar og hans kæreste kom 1 uge for tidligt.. Hyggeligt, men jeg havde ikke nogen fødselsdags kage, så det blev kaffe, smøger og gave til mig..
Fik den fineste David Andersen blazer! Har desværre ikke billeder af den endnu, men det kommer der, for kommer til at leve i den.

20110326-223029.jpg

Et lille nummer til en dejlig dag:

When Saints Go Machine ‘Kelly’ Her!

No comments yet

Skriv et svar

