Skip to content

Det er bare

2. marts 2011

Jeg er slet ikke specielt aktiv, faktisk slet ikke det som man kan kalde tæt på aktiv!

Det sidste stykke tid er der sket en masse, har overhovedet ikke haft noget som helst overskud! Og har ikke haft styr på en skid og det har jeg heller ikke lige for tiden.. De sidste 3 uger, har jeg måske været i skole 5 timer, har så også haft en uges ferie, hvor jeg passede min farmor.. Som desværre gik bort i fredags, pga uhelbredlig cancer, som hun fik konstateret for under 3 måneder siden.. Tiden har været hård. Jeg har været bange og grædt.. Men nu efter at hun er gået bort, er det som at det ikke er gået op for mig! Jeg gør alt for at holde hende i live, hvornår er det okay at give slip?

Det sidste stykke tid har jeg fået shoppet, måske alt for meget… Tøj som ikke er sort, bukser, kjoler, acne sko, acne kjole, trøjer, en pels, hatte og en masse jeg ikke kan huske!

Min fredag aften var planlagt ned til sidste detalje, detaljen med at min farmor skulle dø, var bare ikke lige en del af planen. 00.02 stoppede hun med at trække vejret. Jeg var lige kommet ud fra Bow Wow koncert, men den dejligste fuldhed og så får jeg et opkald fra min mor “Det er nu Cecilie”… Jeg løb i 7/11 for at købe smøger og mere alkohol og så ud på Amagerbrogade for at stoppe en vogn, det skulle gå hurtigt, jeg skulle sige farvel imens at hun stadig var varm.. Camilla tog med mig og holdte mig i hånden, det var det bedste af det hele! Efter at jeg havde fået kysset hende godnat, lånte min farfar min make up, for Farmor skulle squ se fin ud! Og hun kom til at se fin ud, Så utrolig fin… Jeg ved ikke hvor mange der kan sige, at deres farfar er god til at give make up på.. Men det kan jeg!

Omkring kl. 3 skulle vi i byen, da vi er kommet ind på Nasa, finder vi ud af at bow wow er taget afsted “vi kom forsent” PIS… Så tog vi på Simons og festede… Kl. 5 ville jeg tilbage til min familie på hospice, så i en meget fuld tilstand og i meget høje hæle tager jeg tilbage på hospice… Senere fik jeg 3 timers søvn og så frisk igen… Planlæggelse osv skulle ordnes..

Nu er alt planlagt, det er onsdag, jeg sidder på mit stue gulv og har ikke været i skole i denne her uge! Ps. Min far er en vatpik!

Xxx

C. Nanna

No comments yet

Skriv et svar

