Skip to content

Dags

17. januar 2011

Så er jeg i Danmark igen efter en lang skole dag.. Idag kom jeg heldigvis kun 2 timer forsent, så har været i skole fra 10 til 16.30, meget lang dag efter min menning.
Dagens program har stået på mediekunskap, hvor jeg skulle lave en 3D tidslinie med forskellige medier, engelsk og datorkunskab hvor jeg skulle ha prøve og færdiggøre en kort film om mine medier..
Nu sidder jeg i bussen på vej hjem!
Skal hente nogle få ting og så skal jeg hjem til min mor for at spise og hygge.

No comments yet

Skriv et svar

