Skip to content

jul, for meget mad og musik

26. december 2010

Nu er julen stort set overstået. Det var været en jul med glæde, hårde stunder og ting som der skulle tages stilling til, men sådan er livet. Alt kan ikke være guld,..Men alt i alt, har det meste været godt.

De julegaver som jeg har fået indtil videre er jeg tilfreds med, jeg har fået en ny seng, klædeskab, bøger, morgenkåbe, nat tøj og en masse andre fine ting.  Min mave er stadig proppet efter de sidste dages mad orgie, så det kan være at jeg er mæt indtil det nye år.

Idag er det 2. juledag, jeg har sovet længe,  spist morgen mad med dorte og holdt jule hygge med Jacobe, jeg har fået et fint billede og hun fik sin julegave. Nu vil jeg nyde hyggen omkring mig og slappe af og nyde at jeg har ferie..

No comments yet

Skriv et svar

