Skip to content

10. december 2010

Du hedder: Cecilie Nanna Taarup

Kælenavn: C. Nanna, Cilly, Cilz, Ceci, ETC.

Sang, som du sørger til når du er ked: Tror ikke at jeg har en fast sang, det er nok meget blandet,

Afhængig af: Min familie, at ha et trygt hjem, sko, nervær.
Hvad tror folk om dig? Det kommer meget an på tid og sted.
Hvad får du oftest komplimenter for? Prøver at undgå komplimenter. Kan ikke altid finde ud af, hvordan jeg skal tage imod dem.
Hvad siger du for at imponere folk? Tror ikke at jeg siger noget, for at imponere folk.. Prøver bare at være stille og rolig, nede på jorden.
Hvordan kan man imponere dig? Et smil, stil (måske lidt overfladisk) og…
Griner du nogle gange når du er alene? Ja, det har jeg faktisk gjort ofte her på det sidste.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Great! 😉
Hvor bor du? Østerbro
Trives du der? Ja, jeg syns at Østerbro er et rart sted. Selv om jeg aldrig rigtig har haft et forhold til by delen, før at jeg flyttede hertil, for snart 1 år siden.
Ejer du et par converse? Ja, 3 par..
Sprut, cider, vin eller øl? Jeg foretrækker nok sprut og vin.. Men kan godt drikke det hele.
Bliver du nogensinde for fuld? Ja, det sker.
Hvilket mobilabbonement har du? 3
Er du allergisk overfor noget? Jeg er multi…
Har du haft sex i dag? Nej, det har jeg ikke.
Hvordan tager du telefonen? Kommer an på hvem der ringer.. Det Cecilie, Ey ey ey, Ja hallo…
Hvem ringede du til sidst? Jacobe
Antal timers søvn i nat: ca. 10
Sov du alene? Ja!
Plejer du at komme til tiden? Ja.. Bortset fra, når mit Øresunds tog er forsinket…
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med personer som betyder noget for mig, et godt grin..
Hvornår blev du sidst fotograferet? Tidligere idag..
Hvordan har du det lige nu? Afslappet og fyldt med forvirrende tansker
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort, sort, sort.
Hvad synes du om dine fødder? Jeg bryder mig ikke om fødder… Urrrg…
Hvad savner du? Min farmor…
Havde du en god aften i går? Den var stille og rolig afslappet..
Favoritdrik om morgenen: Kaffe!!!
Barberer du ben? JA!
Hvornår plejer du at gå i seng? 21.30-22.00…
Er du genert? Kommer an på tid og sted.. Jeg er meget udafvendt, men også meget genert..
Dyrker du sport? Nej ikke mere, har gået til dans i mange og år svømmet i mange år.. Nu prøver jeg at finde tid, til at begynde igen.
Tror du på kærlighed ved første blik? Nej..
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja, det har jeg.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Stå op og tisse, lege med mig selv og ha sex med en pige..
Er du tilfreds med dit liv? Op og ned.. For det meste er jeg…
Er du forkælet? Nej, det synes jeg ikke.
Hvad skal du i morgen? Se min gamle ven, som jeg boede med lige da jeg flyttede hjemme fra.
Hvad er det værste du ved? Urrg… Jeg ved det ikke..
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? svinger meget. Kommer an på, hvordan min konto har det. Den ene uge kan jeg bruge 10.000kr og det næste 200kr.. Men jeg bruger så også penge på mad..
Hvad længes du efter? Savner sol, varme og solbrun hud..
Hvilke hårprodukter bruger du? Av, Jeg bruger alt for mange hår produkter til at ku ramse det op..
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Altså jeg har fået rigtig mange fine ting.. Men min jule gave i år, som jeg allerede har fået fra min mor, er rigtig fin. Jeg har fået en ny seng og et nyt skab..
Er du vild med nogen lige nu? Nej.. Er ikke god til førelser..
Du samler på: Jeg har en svaghed for sko… Vil nok sige at jeg har for mange sko, selv om hvornår har man det?
Grønne eller røde æbler: Jeg er til begge..
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Jacobe, min mor og i nogen situationer er det andre personer.
Kan du lide golf? Har aldrig prøvet det, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Hvornår stod du op i dag? Skulle ha været oppe kl. 7, men kom først ud af sengen da klokken var 8…
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja!
Har du strømper på nu? Nope..
Er det okay at græde? Ja, kom ud med følelserne!
Hvornår græd du sidst? Igår…
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? hjælpe min mor med at betale noget gæld af, hjælpe min farmor og farfar.. Smutte på en lille rejse og gemme nogen på en konto..
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej, ingen af delene..
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej! Jeg syns at det er fedt at kunne mixe, dyrt og billigt..
Hvornår står du op i weekenden? Meget forskelligt.. Jeg elsker at sove..
Er du piercet nogen steder? Ja, har 6 huller i ørene og så i næsen, der er bare ikke nogen ring i.
Har du nogen tatoveringer? hvor? Ja.. Har en sløjfe på mit ene skuldre blad og så har jeg en davids stjerne.. Skal ha lavet nye lige om snart, når min ven får taget sig sammen…
Vil du giftes? Ja, på et tidspunkt..
Vil du have børn? Ja, det regner jeg meget med..
Solbader du ofte? Ja, når det er varmt!!
Er du god til at lave mad? Ja, det får jeg tit afvide at jeg er.. så det går jeg vel ud fra.. Har bare aldrig været god til, at arbejde ud fra en koge bog.
Har du flyskræk? Nej!
Hvor smidig er du? Lidt, men ikke så meget mere.
Er du musikalsk? Jeg plejede at være det.. Men nu, er jeg ikke så meget…
Hvad drikker du når du er tørstig? Meget forskelligt..
Hvad er din favorit-is? øhhhm…
Tror du på liv efter døden? Jeg ved det ikke, er på et punkt i mit liv lige nu, hvor jeg slet ikke kan forholde mig til døden..
Kan du lide sushi? JA..
Hvad spiser du helst når du ser film? slik eller mad..
Bor dine forældre sammen? Nope..
Har du tandlægeskræk? Nej..
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften menneske.
Hvad farve er dine øjne? Blå.. Har altid fået afvide, at mine øjne har samme farve som det carribiske hav..
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja, det har jeg..
Hvor ofte motionerer du? hver torsdag når jeg er til idræt.. og så har jeg faktisk et fitness kort, som jeg har brugt 1 gang.. Ret flovt..
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Den må jeg tænke over og skrive ind, når jeg kommer i tanke om det..
No comments yet

Skriv et svar

