Skip to content

18. november 2010

Næst sidste skoledag i ugen, stod på datorkunskab *Urrrg* Mest kedelige fag på skolen, Matematik hvor jeg utrolig nok fik lavet rigtig rigtig meget, endnu en tur i biografen med klassen, hvor vi skulle se “The age of stupid” Cool film faktisk, havde set den en gang før, men man bliver ligesom nød til at forholde sig til hele problemet med den globale opvarming, når man ser den.. Da jeg kom til Danmark, smuttede jeg på Café det gule hus med min veninde Freja, Latte, lektier og hygge. Så købte jeg indisk mad og tog hjem for at stene Gossip girl. Nu sidder jeg her, har lige aftale med min ven, at han kommer til Danmark på søndag og laver mine nye tattoo’s.

 

Alle kender vel førelsen af, at man bare har lyst til at stikke af fra alt i ens liv, men at det ikke er muligt. Hvad skal man gøre for at glemme den førelse, af at stikke af og gemme sig selv væk. Hvordan glemmer man en person? som man faktisk syntes er sød, men ikke er sund for en? Jeg overvejer at gå i seng, så jeg kan være frisk imorgen.. Drømme mig væk til drømmeland, hvor alt forhåbentligt er godt..

No comments yet

Skriv et svar

