Skip to content

Days

16. november 2010

De sidste dage har jeg ikke været meget tilstede, men hvornår har jeg egenligt været det?

I fredags fik jeg besøg af min Svenske copilot Jeff. Vi startede fredag aften på Kongens nytorv metro station, hvor vi stod og filmede sjove videoer, med et kamera som jeg havde lånt på min skole.  Så tog vi til Konrads lejlighed, til Champagne sammen med Tara. Derefter smuttede vi til Copenhagen Ratpack’s 1års fødselsdags fest på Jazz house, med en flaske vodka i tasken *Jeg skal bare be om 2 ginger ale, med glas og is* huh…. Efter at vi havde danset, lavet flere sjove videoer og interviewet folk, var det tid til at tage et smut forbi Mac D og så hjem.. Vi nåede dog ikke på Mac D, for det blev en taxa hjem i stedet og så ned forbi den lokale grill på Østerbrogade…

Da vi vågnede dagen efter, havde vi begge meget ondt i hovedet. For meget alkohol *Uuuuuurrggg!* Vi lavede kaffe og så havde vi sjov med video kameraet igen… Da jeg havde fulgt Jeff til Østerport, så tog jeg hjem til mine bedste forældre for at vaske tøj og spise og så klar til endnu en by tur.

Le Social – MR. SCRUFF på rust! Yay tænkte jeg. Tog på rust med Tara, men main stage hvor Mr. Scruff spillede, var der for varmt og der lugtede for meget. Så det blev til Hip hop fest i basement, utrolig sjovt faktisk! Gamle numre som jeg kendte, fra mine “unge dage”

Søndag blev til middag middag og hygge med min Familie på Nørrebro – Dejlig afslutning på en god weekend. Lidt mere promotin fra min side. Den 26 November spiller Jamie XX til Le Social på Vega. Endnu et event som man kan se frem til, i den mørke tid.

Link til facebook eventet – Her!

No comments yet

Skriv et svar

