Skip to content

Søndag nu, imorgen mandag

7. november 2010

Skole start igen imorgen kl. 7.30.. Jeg kommer til at dø, for skal op før kl. 5, så jeg kan tage toget til malmø kl. 6! Min nye klasse kommer til at hedde MP1RBB underligt navn!

Idag stod jeg tidligt op, for skulle til familie brunch! Dejligt måde at starte søndag på.. Nu sidder jeg i min sofa med en kop kaffe og en smøg og overvejer at tage et smut i biografen med Champen Tara lidt senere. Men jeg burde faktisk også gøre lidt rent måske? …

Og så sove med Jacobe senere! 

No comments yet

Skriv et svar

