Skip to content

IT’S

5. oktober 2010

Jeg er stadig ikke god til at få skrevet! What to do?

Det er tirsdag aften, jeg sidder i min sofa og drikker kaffe (den samme kop som jeg har sippet til i 1 time), ryger smøger og så burde jeg lave lektier, men i stedet for sidder jeg og redigere billeder og hører gammel R Kelly musik, som passer meget godt til mit humør lige nu.

Har tusindevis af tanker i hovedet lige nu, men kan ikke sætte ord på dem og derfor ikke rigtig gøre noget ved dem, det eneste som jeg kan er at tænke hvorfor og hvordan! det er førelser, tvivl, vrede, faktisk en stor grød, som består af alt for mange førelser på en gang.. Så hvordan sætter man ord på…

Dagen idag har bestået af at vente på toget (pga store forsinkelser), været i skole, chillet facebook, spist frokost, drukket kaffe, røget smøger, sovet da jeg kom hjem, lave mad, set fjernsyn og redigeret billeder… Nu venter jeg på at min kompis kommer for hænge ud og lave lektier…

 

No comments yet

Skriv et svar

